سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع ساعت های بدن قاب رنگی روستیک و غیره

معرفی انواع ساعت های بدن قاب رنگی روستیک و غیره

ساعت های بدن قاب

هنگامی که ساعت بدون قابی را مشاهده می کنید در اولین نگاه آن را شبیه به استیکر بزرگ می بینند که بر روی دیوار منزل جلوه می کنند. در صورتی که در طراحی دکوراسیون منزل خود از سبک مدرن استفاده کرده اید به شما پیشنهاد می کنیم حتما یکی از طرح های گوناگون این مدل ساعت ها را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید و دکوراسیون منزل تان را کامل نمایید. شما از تعدادی از نمونه های ساعت های بدون قاب که در واقع به عنوان چند قاب عکس در اندازه های گوناگون دور یک محور قرار گرفته اند نیز می توانید به کار ببرید و با گذاشتن عکس خود داخل این قاب ها تصاویر به یاد ماندنی را در معرض دیدن دیگران قرار دهید. همچنین می توانید با پایین ترین هزینه و بدون داشتن هیچ سابقه ای در زمینه ساعت فقط با استفاده از چند قاب عکس این طرح را بر روی یکی از دیوارهای منزل تان اجرا نمایید و با این کار دکوراسیون خانه تان را زیبا سازید. گذاشتن چند عکس داخل قاب هایی که در اطراف عقربه ها قرار دارند به نوعی خاطرات را برای شما در طول روز زنده می نمایند و این یک نوع طراحی امروزی برای تغییر دکوراسیون به حساب می آید.

ساعت های طرح کارد و چنگال

معرفی انواع ساعت های بدن قاب رنگی روستیک و غیره

برخی از ساعت های دیواری همچون ساعت های کلاسیک نمی باشند و تاثیرپذیری از طراحی امروزی و اندکی خلاقیت و هوشمندی این امکان را به شما می دهند که از این نوع سبک ساعت های نسل جدید برای دکوراسیون آشپزخانه و یا حتی اتاق غذاخوری به کار ببرید. این نوع ساعت های در واقع به عنوان یکی ساعت فانتزی به حساب می آیند. در صوتی ای که این ساعت ها در آشپزخانه و یا اتاق غذا خوری قرار داشته باشد باعث تحریک اشتها شده و همچنین علاوه بر فانتزی بودن یک ساعت مدرن محسوب می شود.

ساعت دیواری رنگی

با توجه به اینکه ساعت های دیواری طرح ها و رنگ های گوناگونی دارند با عث شده اند تا شما برای استفاده از هر رنگی برای طراحی دکوراسیون منزل تان با دست باز عمل کنید. ساعت های دیواری رنگی اکثرا برای نشان دادن زمان در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد ولی در عین حال می تواید بر اساس سلیقه و خلاقیت خود این ساعت ها در هر نقطه ای از خانه به کار ببرید.

مدل جئومتریک

این سبک ساعت دیواری یکی از جالب ترین و امروزی ترین مدل ساعت دیواری است که می توان آن را با بسیاری از سبک های دکوراسیون هماهنگ کرد.  فرم های جئومتریک در کنار دکوراسیون مدرن و ساده باعث می شود همخوانی خوبی به وجود بیاید و در صورتی که در سایر نقاط منزل تان از اشکال هندسی به کاربرده شود ترکیب جالبی را به همراه خواهد داشت. این مدل ساعت دیواری با انواع اشکال هندسی وجود دارند که می توانید با دکوراسیون منزل خود به خوبی هماهنگ کنید.

مدل روستیک

یکی از سبک هایی که امروزه طرفداران بسیاری دارد سبک روستیک است که از آن در طراحی دکوراسیون منزل استفاده می شود. این سبک ساعت دیواری با انواع چوب های مخصوصی که در آن به کار برده می شوند می شناسند. در صورتی که در دکوراسیون منزل تان از تم روستیک استفاده کرده اید می توانید از آن برای ساعت دیواری تان نیز استفاده کنید. ساعت های مدل روستیک از یک صفحه چوبی ساده و بدون تزئینات به وجود آمده اند. از این ساعت می توانید در کنار وسایل دکوری کنفی، چوبی و یا وسایلی که از تم روستیک تشکیل شده اند به کار ببرید.

انواع ساعت دیواری مدل فانتزی

در صورتی که قصد ایجاد یک دکوراسیون متفاوت و جذاب را دارید، می توانید با افزودن چند فرم فانتزی به فضای منزل تان، دکورتان را جذاب کنید. مدل های فانتزی ساعت دیواری از فرم های مختلفی برخوردار هستند. معمولا طراحی این مدل های به شکلی است که هیچ قاعده ی خاصی را قبول نمی کند و به همین دلیل می توانید انواع متنوعی را از بین آن ها بیابید. به طور معمول رنگ هایی که در ساعت های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرند زیاد هتسند و شکل های استفاده شده در طراحی نیز گوناگون هستند. مدل های فانتزی برای به کار بردن در فضای اتاق خواب ها و سالن های نشیمن که در چیدمان آن رنگ و یا فرم های نامرسوم وجود دارد بسیار مناسب هستند.

مدل آرت دکو

یکی از جنبش های هنری که تاثیرات زیادی در معماری، تزئینات داخلی و طراحی صنعتی داشته است، آرت دکو می باشد. با توجه به این که ساعت نیز یکی از شاخه های طراحی صنعتی به شمار می رود، مفاهیم آرت دکو در طراحی آن وارد شده است. ساعت های آرت دکو اکثرا دارای صفحات سرامیکی هستند که مخصوص این سبک طراحی است. در مجموع این مدل دارای ویژگی های منحصربه فردی است و به همین دلیل نمی توان آن را برای به کار بردن در دکوراسیون خاصی پیشنهاد کرد. شما می توانید از مدل های آرت دکو با بسیاری از سبک های طراحی داخلی هماهنگ نمایید.

مدل المان

ممکن است داشتن یک ساعت دیواری در منزل برای شما مفهومی فراتر از معمول داشته باشد. ساعت های دیواری علاوه بر این که نقش کاربردی در منزل و محل کار دارد، بلکه به عنوان یکی از وسایل دکوری کامل شاخص نیز در منزل و محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد. این مسئله باعث شده است تا نمونه های جدیدی از ساعت دیواری به شکل المان به وجود بیاید. المان ها عناصری هستند به صورت مجسمه وار و دارای فرم های هنری هستند که بیشتر برپایه یک مفهوم خاص طراحی می شوند. ساعت های دیواری با طرح المان این ویژگی را دارند که از آن به عنوان یک مجسمه زیبا بر روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرند. از این مدل ساعت دیواری می توان در دکوراسیون مدرن استفاده نموده و به خوبی آن را ست کرد.

 

معرفی ساعت دیواری مناسب برای خانه ( 1 )ساعت دیواری به چه دردی میخوره ( 1 )ایده های انتخاب ساعت دیواری ( 1 )?راهنمای خرید ساعت دیواری ( 1 )معرفی انواع ساعت های بدن قاب رنگی ( 1 )