سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های انتخاب ساعت دیواری و نحوه انتخاب محل مناسب آن

 

ایده های  انتخاب ساعت دیواری ارزان قیمت و نحوه انتخاب محل مناسب آن

 

معرفی انواع ساعت قاب رنگی

ایده های انتخاب ساعت دیواری 

ساعت دیواری دردی

ساعت دیواری گرد صفحه 

 ساعت دیواری مناسب خانه

راهنمای ساعت دیواری



1 - قبل از هر چیز باید هنگام خرید ساعت دیواری دقت نمایید تا ساعت متناسب با سایر وسایل خانه انتخاب نمایید و حتما پیش از اقدام به خرید محل نصب ساعت را مشخص نمایید. هنگام انتخاب ساعت، رنگ و فرم و بافت دیوارهای خانه را نیز لحاظ نمایید. اگر دیوار یا ستون باریک را برای نصب ساعت برگزیده‌اید، ساعتی باریک و متناسب با آن انتخاب نمایید و یا اگر دیواری پهن مد نظر شماست توصیه می‎شود ساعت بزرگی انتخاب کنید چرا که یک ساعت کوچک اصلا مناسب نیست.

2 - در انتخاب محل ساعت توجه داشته باشید که محلی که انتخاب می‎نمایید از تمام قسمت‌های خانه قابل مشاهده باشد، استفاده از ساعت‌های سقفی نیز برای رسیدن به این هدف توصیه میشود، زیرا در صورت استفاده از این ساعت‌ها از هر دوطرف ساعت قابل مشاهده است و زمان همیشه در دسترس شما خواهد بود.

3 - اگر دوست دارید که دکوراسیون منزل شما طراحی خاصی داشته باشد، استفاده از ترکیب آیینه و ساعت عالی خواهد بود و فضای شما را وسیع‎تر نشان خواهد داد و دکوراسیون منزل شما را منحصر به فرد جلوه خواهد کرد.

4 - برای انتخاب ساعت دیواری برای اتاق خواب، حتما اگر خواب سبکی دارید و یا مشکل بی‌خوابی دارید از ساعت‌های دیجیتالی استفاده نمایید تا صدای عقربه‌ها شما را آزار ندهد، اما اگر خواب راحتی دارید، ساعت دیواری را رو به روی تخت خواب خود نصب کنید تا به راحتی قابل مشاهده باشد.

ایده های  انتخاب ساعت دیواری و نحوه انتخاب محل مناسب آن

5 - برای انتخاب مدل ساعت دیواری به سبک مبلمان و دکوراسیون و طراحی داخلی منزل خود دقت نمایید تا متناسب با آن یک ساعت کلاسیک آونگ‌دار و یا ساعت مدرن دیجیتال را انتخاب نمایید.

6 - ساعت‌ها علاوه بر نشان دادن زمان، به نوعی عنصری تزئینی در منازل هستند، هنگام انتخاب ساعت اگر کمی دقت داشته باشید می‎توانید دیوارهای خود را به شکل زیبایی با ساعت‌ها تزئین نمایید، توجه به سبک چیدمان منزل شما را در این انتخاب یاری می‎دهد. 

7 - اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که نسبت به صدای عقربه‌های ساعت حساس هستند، بهتر است ساعت دیواری خود را در محل کم رفت و آمدی نصب نمایید و یا برای حل کامل مشکل از ساعت‌های دیجیتالی استفاده نمایید.

8 - اگر بسیار اهل مسافرت به خارج از کشور هستید و یا به اقتضای کارتان باید زمان کشورهای دیگر را نیز در دست داشته باشید می‎توانید چند ساعت مشابه را انتخاب نمایید و هر کدام را با زمان یک کشور تنظیم نمایید، تا هم زمان کشورهای مد نظر در دسترس‌تان باشد و هم دکوراسیون منزل خود را جلوه‌ای دوچندان ببخشید.

9 - شما می‎توانید برای طراحی فضای داخلی سرویس بهداشتی خود، یک ساعت دیواری در آن نصب نمایید! بله حتی سرویس بهداشتی نیز میتواند ساعت مخصوص به خود را داشته باشد. نصب یک ساعت دیواری کوچک و ساده ، زیبایی خاصی به آن خواهد بخشید. به خاطر داشته باشید که دکوراسیون داخلی خانه شما هیچ قانون و قاعده‌ای ندارد، از هر ابزاری برای زیبایی می‎توانید بهره بگیرید.

10 -  برای تزئین دیوارهای خانه می‎توانید از ترکیب یاعت دیواری با وسایلی مانند: تابلوها، چینی‌ها و… بهره بگیرید. حتی استفاده از یک ساعت قدیمی نیز فضای نوستالژیکی را در منزل شما به وجود خواهد آورد. فضای نوستالژیک محل مناسبی برای مطالعه خواهد بود.

ایده های  انتخاب ساعت دیواری و نحوه انتخاب محل مناسب آن

انتخاب و خرید ساعت دیواری کلاسیک چگونه باید باشد ؟

در سبک کلاسیک وقار و شخصیت خاصی نهفته است و باید در تمام وسایل و لوازم هم این نکته رعایت شود. ساعت های ایستاده کلاسیک با همه طرح و نقوشی که دارند، اصالت دکوراسیون داخلی شما را بیشتر می کند.
ساعت های پاندولی در نوع ایستاده یا دیواری برای سبک کلاسیک منزل انتخاب مناسبی هستند.
بطور کلی ساعت های پاندولی در نوع ایستاده یا دیواری برای سبک کلاسیک منزل انتخاب مناسبی هستند. اگر می خواهید نوع ساده تری از ساعت دیواری را برای دکوراسیون خود داشته باشید، به سراغ ساعت های گرد بروید. انتخاب رنگ های تیره مانند سیاه و قهوه ای و همچنین رنگ طلایی برای ساعت دیواری با سبک کلاسیک هم خوانی بیشتری دارد. ساعت دیواری کلاسیک دارای تزیینات و طرح هایی است که جذابیت فضا را بیشتر می کند. اعداد رومی و یا عقربه های فرم دار نیز برای این سبک مناسب است. به یاد داشته باشید که رنگ های شاد و یا متریال جدید در سبک کلاسیک جایگاهی ندارند .