سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی ساعت دیواری مناسب برای خانه و محل کار شما عزیزان

معرفی ساعت دیواری مناسب برای خانه و محل کار شما عزیزان

 

 

ساعت دیواری چند تکه

توصیه نیاورون به شما این است که در هنگام انتخاب و خرید ساعت دیواری چند تکه، به جنس و متریال ساخت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید تا در طول استفاده مداوم، با چالش‌هایی نظیر تغییر رنگ اجزای ساعت و ایراد در عملکرد اصلی ساعت رو به رو نشوید. حتما دقت داشته باشید که موتور داخلی ساعت از پوشش خوبی برخوردار باشد و نمایان نباشد.
در ساعت‌های چند تکه در هنگام نصب توجه فرمایید که مطابق با نقشه و شابلون تهیه شده ساعت پیش روید و فوم خود چسب که در زیر اجزای چند تکه ساعت جهت نصب تعبیه شده است به خوبی دیوار را لمس کرده و اتصال محکمی را با سطح دیوار برقرار سازد.
یکی از سوالاتی که در هنگام خرید ساعت چند تکه ذهن خریدار را به خود مشغول می‌کند، وضعیت جا به جایی ساعت است. عده بسیاری نگران هستند که پس از نصب ساعت دیواری چند تکه بر روی یک دیوار از منزل خود، جهت تغییر دکوراسیون آینده، در فرآیند جا به جایی مجدد ساعت دیواری با مشکل رو به رو شوند و به دیوار نیز آسیب برسانند اما جالب است بدانید که برای جا به جایی و کندن اجزای نصب شده از دیوار کافیست با یک سشوار در زاویه مناسب به چسب زیر هر قطعه حرارت برسانید.

ساعت دیواری مناسب شما

شما هیچ گاه یک ساعت دیواری بزرگ و اشرافی را برای اتاق خواب کوچک خود نمی‌خرید و یا یک ساعت دیواری لوکس و مدرن را بر دیوار اتاق نشیمن پر شده با مبلمان سلطنتی نصب نمی‌کنید. آیا این کارها علت خاصی دارد؟ پاسخ مشخص است. بله! در انتخاب طرح و مدل ساعت دیواری خود باید در نگاه نخست، سبک و زبان طراحی دکوراسیون خود را در نظر بگیرید و حفظ هارمونی و هماهنگی اجزا حرف نخست را بزند. در اتخاب ساعت دیواری خود سعی کنید تا جایی که می‌شود این ترکیب و هارمونی را حفظ کنید و به سراغ انتخابی که چیدمان و سبک دکوراسیون شما را تحت الشعاع قرار دهد نروید.

ساعت دیواری فانتزی

ساعت دیواری فانتزی دسته جدیدی از ساعت‌های دیواری است که در طراحی و نقش و نگارهای آن، سبک و الگوهای روتین و سنتی کنار گذاشته شده و به جای آن ها از المان‌های فانتزی و جذابی در طراحی ظاهری استفاده شده است.
ساعت دیواری فانتزی خیلی زود توانست جایگاه خود را در میان خریداران ساعت و طراحان دکوراسیون خوش ذوق پیدا کند و نقش مهمی در فانتزی کردن چیدمان و دکوراسیون ایفا کند. خرید و استفاده از این نوع ساعت دیواری را بیشتر در اتاق نوجوانان، جوانان، زوج‌های جوان و سالن‌های زیبایی شاهد هستیم.

 

معرفی انواع ساعت های بدن قاب رنگی روستیک 

ایده های انتخاب ساعت دیواری و نحوه انتخاب محل

ساعت دیواری به چه دردی میخوره

ساعت دیواری گرد صفحه مشکی دور قهوه ای

معرفی ساعت دیواری مناسب برای خانه

راهنمای خرید ساعت دیواری که هم دکوری باشد

 

 

جنس و متریال ساخت ساعت دیواری

از آن جایی که ساعت دیواری‌های تولید شده در بازار طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی را به خود می‌بینند، شرکت‌های تولید کننده مجبور به استفاده و بهره‌گیری از متریال‌های مختلفی هستند، پلکسی، فایبرگلس، چوب، فلز، پی وی سی، شیشه و ... همگی متریال‌هایی هستند که در ساخت ساعت دیواری به کار می‌روند.
در هنگام انتخاب به کیفیت و مرغوبیت اجزای ساخته شده ساعت حتما دقت فرمایید تا انتخابی ماندگار تر داشته باشد. سعی کنید که با توجه به این که مورد استفاده این نوع ساعت، نصب بر روی دیوار است، حتی الامکان از ساعت‌های سبک وزن استفاده نمایید. نیاز به توضیح است که چنان چه مدل انتخابی شما از وزن نسبتا بالایی برخوردار است، بنابر احتیاط از استحکام وضعیت نصب آن بر روی دیوار اطمینان حاصل فرمایید.

ساعت دیواری ارزان؟ یا ساعت دیواری گران قیمت؟

همان طور که در بخش بالایی اشاره کردیم، ساعت دیواری های موجود در بازار از متریال ساخت متفاوتی بهره می‌برند که همین عامل به همراه عوامل دیگری مانند جنس موتور ساعت و ابعاد بدنه ساعت تاثیر مستقیمی بر بازه قیمتی آن دارد. انتخاب نوع برند و شرایط گارانتی و خدماتی که پس از فروش در اختیار شما قرار می‌گیرد نیز از عوامل دیگر تاثیرگذار بر افزایش قیمت ساعت دیواری است.
از آن جایی که نه تنها برای خرید ساعت دیواری بلکه برای خرید هر اکسسوری تزیینی و دکوراتیو دیگری تامین اعتبار و بودجه مهم است، پیش از ورود به چالش انتخاب میان مدل‌های گوناگون ساعت دیواری، حداقل و حداکثر هزینه و بودجه خود را تعیین کنید تا انتخابی هدفمند تر داشته باشید و بتوانید دایره انتخاب های خود را محدود کنید. شما در نیاورون قادر خواهید بود تا انواع مدل‌های موجود ساعت دیواری را بررسی کرده، قیمت آن‌ها را با هم مقایسه نمایید و اقدام به سفارش و خرید کنید.

محل مناسب نصب ساعت دیواری شما

پیش از انتخاب طرح و مدل ساعت دیواری، محل نصب و قرارگیری آن را مشخص نمایید و بر اساس این محل اقدام به انتخاب نوع ساعت دیواری کنید. 
اگر در سالن منزل شما تعدادی ستون وجود دارد، می‌توانید فضای خالی یکی از ستون‌ها را به قرار گیری ساعت دیواری اختصاص دهید و ستون خانه خود را از حالت سادگی خارج نمایید، جهت انتقال حس زیبایی بیشتر، ساعت دیواری انتخابی شما نباید ابعادی بزرگ تر از پهنای ستون باشد که قسمت‌هایی از آن از ستون خارج بماند.
توصیه ما به شما این است که اطراف ساعت دیواری خود را خلوت کنید، فضای دیواری که ساعت را بر روی آن نصب می‌کنید بهتر است خالی و خلوت باشد تا ساعت دیواری را تحت الشعاع قرار ندهد.